Klanttevredenheid
  • Direct een afspraak
  • Ruime openingstijden
  • Multidisciplinaire samenwerking
  • Persoonlijke aandacht

Tevredenheid

Wij zijn geïnteresseerd in uw ervaring als onze klant. In opdracht van de zorgverzekeraar doen wij dit middels een enquête. U krijgt na afsluiten van uw behandelperiode via Qualiview een enquête per mail toegestuurd. De resultaten gebruiken wij om onze zorg verder te optimaliseren.

Indien u bezwaar wilt maken tegen het ontvangen van deze enquête vragen wij u dit te melden bij uw eerstvolgende afspraak.

Niet tevreden?

Mocht u ontevreden zijn over bepaalde zaken dan nodigen wij u uit om dit bij één van ons kenbaar te maken, zodat we samen kunnen zoeken naar een bevredigende oplossing.

Vindt u het lastig om een bepaald probleem bespreekbaar te maken dan kan het prettig zijn om een familielid, vriend of andere vertrouweling mee te nemen. Wij staan hier voor open.

Klachtenregeling KNGF

Voor het indienen van een officiële klacht verwijzen wij naar het klachtenreglement van het KNGF.